god morgon trondheim



vi tog oss en tur in till byn igår, flickorna & raymond såklart.
i den största bilen jag sett, med pixar´s cars som visades på dvd.
i vanlig ordnig så travar jag & malin förbi vakterna in på down town,
visslandes & ovetande om att man bör betala för sig.
dom orkar nog inte bry sig om snåla svenskar här.

down town som var smockfullt med folk, tyckte jag,
var tydligen inte alls så mycket folk som det brukar.
fick höra att vi var konstiga som ville dit eftersom en tjej
blev våldtagen mitt på dansgolvet där förra helgen av fyra hyggliga män, hur sjukt?

vi shakade, sprutade öl istället för skumpa & var allmänt dryga.
vaknade med pizzadoft i nosen & jag älskar söndagarna i norge.
filmkväll i blåsmo har blivit tradition & jag gillar det skarpt.

ciao, ciao for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0