biktboken

arga lappen, släng dig i väggen
jag har hittat min nya favorit-mums-sida

biktboken, där folk alltså får skriva av sig
skriva om allt pinsamt, elakt, idiotiskt de har gjort
i love it.
här kommer några smakprov

Bikt #613

Jag slängde ut min tjej för att hon är tråkig i sängen, bara det att vi bott ihop i 8 år och har barn. Vad fan skall man göra, taskigt sex resten av livet eller?

Bikt #604

Jag pissade i min polares shampoflaska igår. Och idag efter innebandyn så använde han den. Jag känner mig så himla elak och ledsen, jag kan inte somna.. vad ska jag ta mig till..

Bikt #590

Jag är ihop med min pojkvän för att få vara nära hans extremt snygga kompisar...

Bikt #579

Jag lova mig själv att aldrig onanera mer, jag misslyckades. Ska lyckas den här gången

Bikt #551

Jag drar så hårt i min snopp så att den ska bli längre. Ibland får jag blåmärken.





in & skriv av er vettja? i know i will...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så jævla bra! :D

2009-10-28 @ 00:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0